Pride.

Framför datorn fastän klockan är 02:16. 

Jag gjorde något stort efter övningen ikväll. Jag stod där i köket med Marcus & Thessan, vi var kvar
sist av alla och vi stod och pratade om mitt hår. Om att jag var duktig nu ( - det tycker jag med!! ^^). 
Och så frågade de om de fick se. Och jag visade. Jag tog av mig peruken mitt framför dem.

Det var första gången som jag visade dem, eller NÅGON faktiskt (except family), bara sådär, "LIVE".
Liiite jobbigt, men det var samtidigt skönt och BRA, jag kände mig väldigt naken men ändå..
Vinterjacka och inget hår, skum kombo, javisst! Fast jag är stolt. Och glad över stödet. VÄLDIGT. ♥

 
Dagen då jag vågar ta av mig peruken på en showträning känns inte lika avlägsen. Även fast det skrämmer 
mig lite, och jag såklart är lite rädd för vad folk kommer tycka / tänka / hur de kan reagera. Innerst inne.
Men jag får ju så mycket fint stöd och jag växer mer och mer för varje gång jag vågar visa mitt riktiga jag.

I'm doing good. Men vet ni, man blir inte "frisk", lixom.
Det är en evig kamp.
Ett beroende man måste jobba med kanske hela livet. 
Will I be strong forever?
 
 
 Det växer iallafall! FORTSÄTT VÄXA! Väx fort och mycket och LÄNGE. 
Jag vill ha en frisyr till showen. 

 

Postat av: Chanel

2013-12-06 @ 08:24:46
Postat av: Chanel


Svar: ❤ ❤
Ida

2013-12-06 @ 08:24:46
Postat av: Renée

Hej! Jag hittade din blogg, efter ha sett nå youtubeklipp med Återsken. Jag kommer flytta till Enköping snart och googlade på körer. Ska provsjunga med Marcus under början på nästa år, hoppas få en plats! :)Ville bara säga att du är grym! Vilken kämpe du är! Och det ska bli nice att säga hej framöver!
Allt gott / R

Svar: Hej! Vad kul att du kikade in och vad kul att du ska komma och provsjunga! : ) Tack för de fina orden, vi ses 2014 då kanske? : ) Var bor du nu någonstans och hur kommer det sig att du ska flytta hit?
Ida

2013-12-06 @ 11:01:35
Postat av: Petra

Du är så himla duktig Ida!

Svar: Tack Petra :D
Ida

2013-12-06 @ 11:23:55
Postat av: Caroline

Underbart roligt att se dina framsteg, fan vad bra du är! :)

Svar: Tack snälla!! : )
Ida

2013-12-06 @ 12:01:51
URL: http://personligutveckling.se
Postat av: En beundrare sedan länge!

Du ser ju fantastiskt bra ut Ida!
Det har du alltid gjort!

Svar: Tack snälla! ; D
Ida

2013-12-06 @ 17:42:05
Postat av: Thess

Vi är redo när du är redo vännen<3 men klart du ska vara stolt vi vet ju hur mycket du kämpar.

Svar: <3 <3
Ida

2013-12-07 @ 00:13:32
Postat av: Kattis

starkt av dig, verkligen, ett steg i rätt riktning!! <3 och du är vacker!

Svar: Tack Kattis!! <3
Ida

2013-12-07 @ 07:07:56
URL: http://hedstrom.blogg.se
Postat av: Renée

Hej! & kul att du svarade. Jag bor i Norrland just nu,men flyttar ner för att jobba i januari. Jag är ifrån Köping från början däremot. Jag ska jobba som verksamhetsutvecklare på Vuxenskolan, jobbar mycket med kultur, framförallt musik. Så känner inte många i Enköping och musik är största intressent,så det bli kul att eventuellt vara med på ert äventyr :)

Svar: Okej! Vad spännande : ) Låter som ett roligt jobb. Och då skulle du säkert trivas med oss också : )
Ida

2013-12-07 @ 15:51:37
Postat av: Lilly

Jag tror på dig Ida! Du kan klara det! <3

2013-12-14 @ 12:32:57
URL: http://www.nattstad.se/blickafram%C3%A5t

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0