To the middle of my frustrated fears.

Jag gör så mycket saker på nätterna som inte alla andra gör... 

Typ som igår: 
 
 
 
Och typ som just nu:



Men jag fick iallafall i mig middag tillslut, och ett sömnpiller för en stund sedan, och jag vill bara bli bortsvept
nu, i sööömn, please please, swallow me whole. Jag har dansat ikväll och svettats lyckodroppar men hemma
slår det lätt om till ångesten och allt det onda. I don't like.  Så låt mig nu somna, låt mig nu sova. Please.
 

Postat av: johanna

haha jag gör också massa knasiga saker på nätterna, allt utom att sova! ;)

Svar: Men man är ju ALLTID som mest produktiv då!! : )
Ida

2013-12-05 @ 11:28:08
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: - rebecca

- åh, du är så fotogenisk! Om det nu stavas så. ^^, kommer du fortfarande in på min blogg btw? Det var en som sa att det inte gick att hitta den? :O

Svar: HEJ! Tack!! :) Jo jag kommer in på din blogg... no problems here inte!
Ida

2013-12-05 @ 19:06:34
URL: http://rebeccafroding.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0