Vinkväll utan vin.

Det blev vinkväll hemma hos lillasyster! Tillsammans med henne, Elin, Mia, Emelia & Oskar.
FAST. Jag drack ju inte vin, utan Cola. Jag fick lite ont i huvudet ÄNDÅ. Eh? Fail.
Men hade trevligt, i två timmar, innan jag drog på mig överdragsbyxorna och gick hemåt igen.. : ) 

Mvh / Dagisbarnet
 

Nu väntar jag på att de LÅÅÅNGSAMMA jävla sömntabletterna ska kicka in så jag kan få sova.
Gig imorgon. Inte så rock'n'roll som det låter, vi ska sjunga julsånger på Sparbanken mitt på dagen!
Men det blir säkert kul det med... : ) 

Här kommer lite fler bidrag till egogalleriet, och sen blir det pyjamasen.
Temat är ju som vanligt störst hår & störst ögonfransar. That's how we like it.
Innan pyjamasen.

 
Nighty nighty ; ) 
  

Postat av: Lilly

Och du är alltid en vinnare. ;) Snyggisch!

Svar: Tack! : ) Och tack..
Ida

2013-12-03 @ 13:58:10
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0