All in. All out.

Idag har jag varit bakis. Inte så jättemycket, men det var fasligt längesedan sist och min kropp är så öm!
Hade en jätterolig kväll igår, först hos födelsedagsbarnet Emma där vi glodde på Mello, och sen ut på krogen!
Det blev ett fasligt dansande på All In, och det känns som sagt i kroppen idag... Lätt värt det! 
Hade cravings på cola & pizza tidigare idag men hade inget av det hemma och ORKADE verkligen inte
gå och handla! Men min karl peppade mig, by phone, så tillslut tog jag mig ut! Också värt det!!
Happy girl med cola & pizza lixom... OCH CHOKLAD. I'm gonna survive! Yaaay!

Och nu har jag lite matkoma, så jag ska halvligga i soffan med min choklad och min kolsyra och bara jäsa.
Det får man. Ledig imorgon också. Haaaaalleluja.


                                      
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0