"Det var en svart natt, katt-natt, tusan till natt... "

Ja det var ju en kass natt..... minst sagt.... varför sover man alltid lättare när det börja ljusna?
Som att det är lättare att sova när man egentligen borde fundera på att gå upp? Sällan min kropp
vill göra tvärtom. Uppror! Rebellkropp! Arrghhhh! Hade ställt klockan på 9 men DET kändes ju
inte alls aktuellt helt plötsligt. Sov till 10:20. Och nu har jag helt plötsligt asmycket tid över,
hur gick det till? Hade hellre sovit vidare... Jaja, time to hänga på nätet. Tack tack.

Jag är lite snurrig.
Jämt.



Katt i filthög.
   

Postat av: Patrik

Känner igen det där med att sova som bäst när det är dags att gå upp. Brukar vakna utvilad vid 6-tiden, sen somnar jag om och sover 4 timmar till :) Har nog med sömnens olika faser att göra...

2013-02-17 @ 13:00:13
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Det håller jag med dig om att man gör. Alltså somnar lättare när det ljusnar...

Svar: Det är ju himla konstigt. Egentligen. Fast det är som att man inte kan slappna av förrän då. Och ändå tycker jag inte om ljuset, jag vill alltid ha det kolsvart runtomkring när jag ska sova... ^^
Ida

2013-02-18 @ 09:11:37
URL: http://darkcourtney.blogg.se/?tmp=613776

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0