Fotoboken.

Om ni undrar varför det är lite bloggtorka här så kan jag berätta att det är för att jag håller
på med den där (jävla) fotoboken som ska vara klar imorgon, och det tar förbannat lång tid
att jobba på min (jävla) dator, och bara att lyckas samla ihop bilderna att printa i boken
är OCKSÅ skitsvårt när man har bilder från de senaste 6-7 (jävla) åren (35.500 foton ungefär),
som ligger i en enda jättemapp, utan sina originalnamn, och utan datummärkning.

Så det är därför. Därför har jag lagt sjukt många timmar de senaste dygnen på det.
Jag tror faktiskt jag kommer greja det. Kan hända att de sista fem uppslagen i boken
bara kommer innehålla foton på Bella & mig. P.g.a tidsbrist. Men det är ju fan min (jävla) bok. 

Hehe.



Sjukt bra present från syster Annelie, till mig. ♥ ♥ ♥

 

Postat av: Annelie

Haha, och du har svurit sjukt många gånger under tiden du fixat med den ;-)
Pöss ❤❤❤

Svar: Ja fy fan! Men nu går det iaf bättre, nu vet jag ju hur det funkar iaf... men det går så låååångsaaaaamt! Om jag väljer en bild i mappen och "förhandsgranskar" den, alltså om jag vill titta på den, så tar det över EN MINUT (!!!!!) att öppna den!!! Så du förstår ju... : ) Och så måste jag kopiera över alla bilder jag vill använda, till en annan mapp (som heter FOTOBOKEN, såklart!) för annars kan jag inte hitta den igen när jag vill öppna den från bilduppladdningssidan... det är ju lite att scrolla bland...
Men jag ska fan bli klar!! : D ♥
Ida

2013-02-28 @ 03:30:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0