Hemgjort.

Tre dagar i sällskap av kids. Ett par dåliga nätter med lite för lite sömn och en del gråt.
Man blir inte helt sig själv då. Men den här kvällen avslutades ändå med endorfiner i form
av lite dans, tillsammans med Hanna & Mia. Koreografi gjordes och svetten rann, typ.
Underbart, jag behövde faktiskt det ikväll! Även om jag blev helst skakig i kroppen efteråt.
Måste få i mig lite mat. Och smoothie, med massa frukt och bär! Mmm....

Lite bilder! Ritade med Maja igår medan Hanna & Elin lekte frisör...;


Senare den dagen ritade jag lite mer, med Viggo;



"Kan du rita (vadsomhelst)?" - och så gör jag det, typ. Så får de färglägga. Love it... ; ) 

 
Och den här hemgjorda (hem-nitade) koftan på idag! : )   
 

Postat av: Patrik

Perfekt att kunna rita vad som helst, att färglägga. Måste vara betydligt roligare än en vanlig trist målarbok :)

Ska nog beställa lite teckningar av dig sen någon gång... har en massa idéer i huvudet som skulle vara kul att få på papper.

Svar: Det är jättesvårt att rita efter andras idéer om de inte är på plats... barn är ju både lätta och svåra att tillfredsställa, haha, det beror ju allt på. Som när Viggo sa "Neeej, sådär ser inte enhörningarna på TV ut!" och jag ba... nej men MINA enhörningar ser ut SÅHÄR! (mycket övertygande blick) Hahaha. Men de blir alltid glada och tycker att jag är duktig så det är ju roligt... Att rita porträtt är svårt men där har man iaf ett tydligt mål, det ska bli så jävla likt som det bara är möjligt, lixom. Jag håller på med en tatuering till en tjej nu, som känns jättesvår att bli klar med eftersom jag inte kan rita efter mitt eget huvud, och inte heller ett uppenbart mål...... : D Så jag har ingen aaaaning om vad jag skulle kunna göra för dig, hihi.
Ida

2013-02-18 @ 22:44:16
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Fast jag vet att du kan :) Dessutom får du rita helt efter eget huvud, det är det som är poängen. Så kommer jag bara med ett förslag om vad det ska föreställa, sen är det du som avgör hur det blir att se ut, det är ju du som är konstnären.

Svar: Haha, hmm, okej....... ^^
Ida

2013-02-18 @ 23:10:56
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Avslöjade lite mer... i ett mejl :)

2013-02-19 @ 00:06:43
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Fan vad du är bra på att rita. :D Dom har tur som får ha dig där.

Fan jag vill ha din kofta. ;)

Svar: Koftan var asbillig, 60:- på mitt jobb, och sen satte jag på nitarna själv. Tadaa! : D Taaaack snälla! : )
Ida

2013-02-19 @ 11:29:54
URL: http://darkcourtney.blogg.se/?tmp=613776
Postat av: ebba

har nu startat en ny omgång av "bli intervjuad av mig" , va gärna med och ha chansen att bli intervjuad och länkad på min blogg :)

2013-02-19 @ 16:41:10
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: rebecca

[älskar koftan]
det är bara jag ^^, hade dirtydeeds innan, men ville börja om. välkommen att titta in ^^,

btw, har det ordnat sig med din dator? Läste om tjutandet på facebook och tackar gudarna för att jag än så länge är datorkluddfri. *taiträ* krami ^.^

Svar: Hääääj : )
Njaeh, jag vet inte, den varvar med att fungera lite halvdant, och att vara helt förjävlig! Just i skrivande stund funkar den, men den kan stänga av sig när som helst. Så har vi det.
Ida

2013-02-20 @ 20:40:34
URL: http://rockslampa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0