How hard it is to explain homosexuality to your children....

Ja, det var så bra så jag var tvungen att låna:
 


Wünderbar!!
 

Nåt som inte är så wünderbar = JAG! Eller mitt mående iaf, jag är ju generellt awesome.
Men jag har haft en dålig natt och drömt jättekonstiga drömmar, halvt vaken / halvt sovandes,
och jag har jobbat med illamående, svimningskänslor, domningar lite här & var, blä blä blä.
Så mår jag ju iofs rätt ofta - vilket absolut inte gör det hela bättre. Borde kolla upp!!! Men jag vet
ju att sjukvården suger så man kommer inte få någon hjälp ändå! De tror ipren/alvedon hjälper
mot ALLT! Jag looovar!! Och så har vi ändå inga vikarier så jag "måste" ju jobba ändå. Uäh.

Är bjuden på inflyttningsfest ikväll som jag bara skulle "kika förbi" eftersom jag jobbar idag och imorgon,
och jag VILL verkligen men min kropp säger bara NEJ NEJ NEJ! Vill och behöver bara LIGGA NER.
Hade tänkt sticka dit lagom till Mello och kolla det där... men jag har sån ångest nu. För att jag inte
orkar, för att min kropp verkligen verkligen inte orkar. Ut i snöstormen lixom, dit och hem... 

Jag vill verkligen. Också.
Fuuuck. 
 

Postat av: Angelique

Lyssna på kroppen :) Det kommer fler fester men vi har bara en kropp. Kram!

Svar: Well said! Tack. Jag har bestämt mig för att stanna hemma. Tror jag. Ah! Kram : )
Ida

2013-02-09 @ 19:44:55
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Angelique

Gör du rätt i :) Hoppas du får en awesome kväll iallafall ^^

Svar: Tack! Ska sitta i soffan och glo Mello och bara... ÄTA.. : ) Hoppas du får en fin kväll du med!!
Ida

2013-02-09 @ 20:07:15
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0