Små godsaker & större mun... ehh...

Åh, äntligen är den här söndagen över! Arbetsdagen åtminstone. 
Fantastiskt att det inte är HELT kolsvart ute vid 16-17-tiden längre. Snart vår, va?! ^^
Snön gör det ju visserligen lite ljusare på himlen... och den får gärna ligga kvar tills det är dags för vår!
Det säger jag ju varje år. Jag HATAR slask. Jag HATAR när snön smälter. SÅ BLÖTT!
Så jag tycker det kan vara vitt & fint tills det magiskt smälter undan över en natt,
och så vaknar man nästa dag till solsken, fågelkvitter och tussilagos. Ungefär så. 

På lunchen läste jag om sengångare som var hos frisören. HUR SÖT!?

                                      
 
Sen paper-cut:ade jag mig på VÄRSTA stället på handen. Uäh.

                                 

Små goda saker man kan köpa med sig och äta på jobbet:


              Pyttesmå söta bananer och stjärnkakor från Marabou! Omnomnom.... *hetsäta*

                                    
 
TRE FINGRAR! Låter ju hur snuskigt som helst - men idag känner jag att jag kan gapa lite extra mycket.
Och inte bara tre FINGERTOPPAR utan bra mycket längre in! (mer än bilden) Okej, nu lät det snuskigt igen.... 
Heja käken!! : D 

 

Postat av: Patrik

Håller med om slasket, trist... särskilt här där det lutar åt alla håll och blir snorhalt också. Kan vara vinter och -7 till sista februari, sen kan det slå om och bli sol och 15 grader varmt till första mars så snön bara ångar bort. Man kanske skulle ha jobb på SMHI och fixa lite riktigt väder :)

Aj, skära sig på papper är inge vidare... Bra ändå med framstegen med käken :)

2013-02-10 @ 18:37:43
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Skönt att höra att käken är lite mer rörlig nu iallafall! på rätt väg :)

Svar: Thank you! Jodå. Still hurting though..
Ida

2013-02-10 @ 18:58:35
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Petra

Ååååååååååhh, sengångaren <3. Har du sett Kristen Bells sloth-meltdown? Så kul.
Asså jag vill bara dra ut käken när jag ser den bilden, knak, brak och så är det klart! Och sen olja i gångjärnen.

Svar: ....nä, det har jag inte? : ) Nu måste jag googla.

JA DET FÅR DU, komsi komsi : )

UPDATE: Ååååhh, nu såg jag, guuud vad sött. Jag ville verkligen att de skulle komma ut med en på slutet. Jag grät nästan jag med ^^

UPDATE IGEN: JAG HITTADE EN TILL! : )
Ida

2013-02-10 @ 19:13:18
Postat av: Patrik

...fick lov att testa själv hur stor i truten jag är. Får precis in tre fingrar om jag pressar lite. Då borde väl din rörlighet i käken vara ganska som den ska, förutom då att det kanske knakar, går trögt och gör ont?

Svar: Mja, jag vet ju inte exakt hur stort det var innan, har inte haft behovet av att mäta.. men det känns inte som att det är tillräckligt mycket än iaf! Och som sagt, att det gör ont... den biten vill jag helst skippa. Det känns som att det borde knaka till som fan och sen ba TADAAA, gapa som aldrig förr! (eller, precis som förr, menar jag ju) Hur stor i käften var jag? Haha.
Ida

2013-02-11 @ 00:17:25
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0