Stars.

Den där helvetesveckan gick. Åt helvete gick den också.
Och sen lämnade du oss på riktigt, och livet blev aldrig detsamma.
12 år har gått och jag tänker på dig, min Dawid. 

1985.03.17 - 2001.02.23

♥      ♥      ♥

Och jag har jobbat idag. 10-18, som varje lördag. Eller, jag menar, varannan.
Men tiderna gäller ju för vaaaarje lördag... lite så tänkte jag. 
Imorgon blir det "kort" dag, 11-17. Hur kort DET nu är på en söndag utan OB.
Whine whine. Och här är vi nu. Mello om 10 minuter, jag tinar kycklingfilé och
ska göra en bautasallad! Sen.. Omnomnom...

Kolla vilka fina kläder vi fick in på jobbet innan helgen! Bara några stycken, skitfina!
Hängde undan de här två snygga till Molly även fast de är för stora än så länge...
Få se om syster kommer ner och kollar imorgon! Eller får man paxa dem till
sin/-a eventuella egna bebis/-ar som man kanske får någon gång i framtiden? ; P


Fina klänningar med prickar också, och "stars and stripes", det här kommer nog sälja slut fort.... : ) 


Ful frukt på Ica:
                                  

Och SORGEN när det enda naturgodiset jag ville ha var SLUT. Köpte på färdig påse istället. Massor.
Och så telefonen jag fått låna av Elin, att öva på!!! Hahahaha! Sist på bollen, lixom.... herregud... *scared*

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0