Vadå semla? I have issues!

Herreguuuuvd, jag är så less på min dator! IGEN! Den är bögig och besatt av djävulen, all at once!
Igår kväll mitt under mitt surfande så stängde den av sig - ja den BRUKAR ju göra det, precis som
i december, och typ hela 2012 - och sen när den startade om sig gick det helt plötsligt inte att
öppna internet. Alltså webläsaren. Provade både med Google Chrome som jag alltid använder, 
och Internet Explorer. But NOTHING. Sen upptäckte jag att det inte gick att öppna några andra
program eller filer heller! MEN DET VAR JU ROLIGT! Startade om datorn ungefär femton gånger
utan resultat, och sen började jag nästan grina, och sen gick jag och lade mig. Uähähäh.

Idag har jag fått hjälp av bästa svågersupporten by phone, kan just nu surfa på felsäkert läge men
jag får tydligen inte spara hem några filer eller ladda in några foton i datorn eller nånting, aja baja
lixom, så jag är helt nervös nu att jag ska råka klicka nånstans där jag inte får. Iiiihh! Sen ska han
sneak:a in i min dator och operera den inifrån. Typ. WELCOME WELCOME, säger jag.

Jag behöver verkligen en ny dator. Fan. Jag vet det, men jag vet inte hur jag skulle ha råd med det?
Vet inte ens hur jag ska ha råd att betala för pågående termin med showgruppen, och att jag ens
vågar TÄNKA på att köpa en ny säng? Fattar inte! Men om vi ska sova fler än en i mitt sovrum vill jag
ha större än 120 cm... men som sagt, bla bla bla, det finns ju andra saker jag ska oroa mig för innan det.

Trrrråååkigt. Men nu kan jag ju iallafall surfa igen så jag är glad för det såklart!!
Har dock inte fått äta någon semla idag så jag har stor semmelbrist. What. The. Fuck.
Jag tar ju inte tillvara på NÅGRA traditioner här! Jebuscribes. Men om det skulle råka bli
Stora Popcorndagen eller nåt, så är jag mer än redo. Always.

 

Postat av: Angelique

Men ååhw, datastrul är ju typ..sämst?! Ingen vänlig själ som kan låna ut en dator som inte används?

Svar: I knooowz, var utan dator typ hela december, så jävla kasst! Lillasyster lånade ut sin laptop då, men den är sjuuuuvkt långsam. Nu funkar det ju, men jag behvöver ju skaffa en som håller lixom... jävla bajs alltså! ^^
Ida

2013-02-12 @ 23:07:32
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Angelique

Mm jag läste om det vill jag minnas, it sux big time! Hade också strul med min dator, den ville iofs inte starta alls på något sätt så jag fick snällt köpa en ny.

Svar: Huuu, här finns inga pengar att köpa någon ny för så vi får väl se hu det går. Har ju ingen surfmobil heller så jag blir så handikappad när det inte funkar! Fy fan. Det vore ju rena mardrömmen att vara utan bloggen & facebook....... ^^
Ida

2013-02-12 @ 23:20:16
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: ebba

Har precis startat en ny tävling där vinnaren blir intervjuad och länkad på min blogg. Va gärna med och ha chansen till lite nya läsare :)

2013-02-13 @ 15:04:26
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0