Warrior.

Warrior week. Starting now.
 

Har varit duktig med håret i två dygn men ibland kommer jag på mig själv med
att pilla bort nåt hårstrå här & där, blir så besviken då! Jag vill ju helst att det ska 
hända på en gång - nolltolerans lixom - sluta tvärt och bestämt! Men det funkar
ju inte alltid... så jag är ändå nöjd över mina framsteg.

                                                         
                                                           Långt hår blev det idag. 

Fast först ska jag fightas med tvätten i 4 timmar. 

På torsdag kommer journalisten som ska skriva om mig, till vår showträning
för att fotografera mig lite när jag tränar med de andra. Sen ska vi hitta en dag
att ses och prata. Freaky! Men jag ser fram emot det. Också.

: ) 

Nu, frukost! Sen mera tvättelitvätt, sen ska jag träffa Elin & familjen. Ni vet, för en vanlig
måndagsmiddag och en lektion i hur fan den jävla iPhonen och jag ska komma överens. 
 
 

Postat av: Eve

Åhåhhå, vad är det för tidning då? :D

2013-02-25 @ 13:04:45
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Patrik

Är nog lika med nästan alla mål, att man måste dela upp i mindre och med lätthanterliga mål. Plus att man får vara beredd att flytta fram målet, men att inte ge upp. Varje steg tar en ju närmare...

Så när det hänger på håret så är det kanske bra att dela upp, istället för att tänka att man ska sluta tvärt och aldrig mer. Tänker man på sistnämnda sättet så känns nog misslyckandet större när man faller tillbaka. Tänker man istället att man ska klara ett dygn i taget så är varje klarat dygn en seger. Råkar man falla tillbaka så kommer det ju faktiskt ett nytt dygn...

På tal om tvätt så ska nog jag också se till att tvätta...

2013-02-25 @ 13:18:08
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Du och fånen kommer komma skitbra överens om någon vecka! Men det tar tid att vänja sig.. Jag var ju oxå anti-pekskärm innan..

Svar: Yeah yeah, än så länge har jag inget simkort i den och får inte igång internetanslutningen, så jag kan ju inte använda den som man ska.... ; ) Så jag tror vi får förlänga lära-känna-tiden lite : )
Ida

2013-02-25 @ 13:52:23
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0