Alla läkarbesök på en gång. (2)

Sådärja, vad fort det gick! Jag åkte buss till Uppsala, hade tid hos bettfysiologen för lite uppföljning
och sen buss hem, nu har jag ätit lunch och ska gå till sjukgymnasten om ungefär en halvtimme.
Hur jag ska orka hålla mig VAKEN är ett dilemma. Herreguuuvd vad trött jag är! Ska kasta mig
i sängen med Bellan på en gång när jag kommer hem. Sov alldeles för lite inatt, kunde inte somna.
Trots nya piller.... Tired of it.... minst sagt....



Kolla, ett ut-blås-hål på en byggnad vid busshållplatsen!! Där stod jag och värmde händerna i 20 minuter.
Såååå skönt! Och det måste varit tvättstuga där innanför, det luktade sköljmedel, mmmm.... ♥

GÄSP!

 
 

Postat av: Patrik

Hur mår käken nu då, bättre än förut?

Vad bra med ett utblås när det är kallt åt händerna.

Svar: Jodå, den mår lite bättre! Men inte bra ännu.. det känns väldigt avlägset att kunna funka som vanligt igen... men har fått upp gapet mycket ändå, från att knappt få in tummen i början, och nu är det 4 cm... :)
Ida

2013-01-07 @ 14:12:58
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Petra

Kan rekommendera Lergigan för sömn. Man kan få piss i benen om man tar för många men jag har aldrig sovit så bra som jag har på Lergigan. En annan nackdel är att man blir zombietrött och om man ser på TV så minns man det inte nästa dag ^^. Om det blir två kommentarer så är det för att internetskrället la av.

Svar: Nej fy, jag käkade propavan ett par ggr förut men de fick man pirr i benen av och det var det värsta jag varit med om (överdrift, men hemskt), då sov man ju inte alls! Då fick jag gå upp och hoppa och springa bredvid sängen. Fy blä. Det vågar jag inte prova... ; ) Trött är jag redan jämt... vafan! Iböand funkar tabletterna jättebra, ibland biter de inte alls... (tack för tipset!)
Ida

2013-01-07 @ 15:32:22
Postat av: Petra

Oh.My.God. PIRR i benen ska det vara, shit vad virrig jag är.

Svar: HAHAHA, tur att jag läste det här innan det andra då.. ; )
Ida

2013-01-07 @ 15:33:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0