Inte alls B ♥

Second try!! Bloggen ville visst inte bli skriven i, nyss. Så nu försöker vi igen.

Har haft en skiiitbra kväll! Efter jobbet (ala 18:10) blev jag hämtad av min bästa Bea! I bil!
(..som hon inte kunde få upp passagerardörren på till en början, men det är ju petitesser..) ^^
Vi tog en snabbis på Ica Maxi (efter att nästan ha blivit påkörda av en stressig jävel) och köpte
Cola och chips, och sen drog vi till Chop chop och käkade middag! LÅNGMIDDAG! Bea bjöd och
vi var där i 3 timmar och 45 minuter. Vadå snabbmat? Hihi... snacka om catch-up... ♥

Sen hem till mig en sväng, där fastnade vi framför "40 year old virgin" som gick på 3:an.
Tänk att HUR mätt man än är så går det alltid ner lite chips och cola... och crispy corns.. och
syfilis. (läs: fysalis) Nomnomnom. Nu klarar jag mig nog utan mat till på måndag. Men för
säkerhetsskull har jag ändå gjort en matlåda till jobbet imorgon. 

Bea åkte hem strax före 12 och nu är jag inte ALLS trött. 
Dags för tvångsnedvarvning, en sömntablett, and the ususal sminka av,
linser ur, tandkräm in, and so on... Sen: Destination Kudde. 

Nattinatti! I've missed this!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0