DATOR! ♥

Känslan att stå vid sin egen dator igen!! Oslagbart!
Herregud, har skärmen alltid varit såhär stor?
Micke tror att han lyckats rädda allt från hårddiskarna,
även den externa, nu återstår bara SORTERING! : D
Jebus christ vilket jobb DET kommer bli, men jag är så
otrooooligt tacksam över allt jobb han gjort! Saviour!! ♥
Så himla himla himla braaaaa.


Idag åkte min älskade hem, efter att ha varit här i några
dagar över nyår. Tre års nyårskyssar i rad, känns fint! ♥
Men nu är det tomt här... jag & Bella får mysa istället.
Hon är bästa mysaren. Har köpt choklad och sånadär
goda "giant corn" som jag älskar (naturgodis), så det 
ska jag leva på ikväll framför tv:n. Okej, middag också.


 
Sen har jag massor att uppdatera om här, skönt att äntligen
ha nånstans att tömma mobilkameran igen! Tjoho!! Joooy!

Later... ; ) 


 

Postat av: Patrik

Bra att allt verkar fungera igen, började bli tråkigt utan din blogg... :)

Svar: Jaaa tråk här med! Har glömt hur man gör. Hahaha! :) Nu ska det väl bli ordning på torpet igen.....
Ida

2013-01-03 @ 20:39:19
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mia

JAAA! Guvd så otrovligt skönt att det verkar funka Ids my love! ♥

Svar: I hope so!!! So far so good ♥ Fan jag har känt mig liiiiite utanför världen de senaste två veckorna... ^^
Ida

2013-01-03 @ 22:38:40
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Lajl

Fina systrar! God jul o gott nytt år i eeeeefterskott, hihi.

Svar: Tack detsamma vännen! ♥ : )
Ida

2013-01-04 @ 19:45:12
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0