Friends.

"Cuz sometimes, Phoebe... after you sleep with someone... you have to kill a fish..."


Senfrukost framför tv:n. Sov länge idag också, till 13:45. Gäsp gäsp gäsp.
Halsen känns inte helt friendly men samtidigt gör den inte ont heller, tror jag,
så jag vet inte riktigt vad det är. Obehagligt är det, iallafall. 

Klockan är över 15 och ikväll är det sång. Blir nog inte så mycket sång för mig dessvärre.
Men tänker ändå vara där och sitta på sidan, så jag inte missar nåt nytt material / koreografi
eller så. Plus att jag behöver umgängesbiten också. En kväll med dem man gillar lixom!


Okej nu är det bara uppåt uppåt uppåt, såhär seg i skallen kan man inte vara forever. I hope.
  

Postat av: Eve

Så är inte jag där ikväll :( Dumma jäkla kropp, dumma feber :( Vi leker snart!

Svar: Många som var borta även denna torsdag!! Känns tomt... ^^ Hanna var bara med halva och jag tog det inte lika lugnt som jag borde gjort.. sällan.... sååå yyyr! Men men, på't igen ba.. : )

Och jaaa, leka snart!
Ida

2013-01-31 @ 21:16:36
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0