Hål.

T-r-ö-t-t! Först jobb, sååå trött, usch usch usch, gäsp gäsp gäsp, vi hade ingen mjölk heller så vi köpte
varsin kaffe inne på Godisgallerian. Hurra! Sen efter jobbet så kunde jag inte sticka hem och lägga mig,
utan vi körde ett "möte" hemma hos Mia, det var hon, jag, Hanna & Oskar, vi pratade lite dans och planerade
inför en kul grej vi har framför oss! Musikvideo! Okej mer säger jag inte! Men det kommer bli superkul! : P 
I & med detta så missade jag Hollywoodfruarna som hade säsongspreimär ikväll, men vad gör det,
när man istället kan prata om världens djupaste hål? ; ) (och vad man skulle kunna slänga i det) 


Klockan är över 22, jag vill bada, imorgon är det jobb igen och jag TROR att jag blivit övertalad att följa
med ut på krogen imorgon. Ska göra mitt bästa för att inte zombie:a ihop efter jobbet. I NEED THIS!




Postat av: S.

Du har så tur som har ett badkar! Jag hade typ missbrukat mitt om jag haft ett. Men det ska vara ett djuuupt badkar så alla kroppsdelar får plats under ytan. :)

Svar: Jag får plats! Vet inte om det är djupt eller om jag är tiny. (har ju inte så långa ben heller ^^) Jag badar inte alls så mycket som jag skulle önska. Blir så rastlös ^^
Ida

2013-01-09 @ 09:14:01
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0