Klotter.

Lite annorlunda telefonklotter inatt, på kylen;



Och lite bredvid-datorn-klotter;


Okej, jag sov inte till halv två idag.. men till halv ett... det var väl inte meningen kanske, men det är så skönt!
Och det känns verkligen som att jag behöver det! Var uppe vid tio när Micke kom hit med kattsand till mig (♥!)
men då var jag helt tablettyr så det vara bara att sova en stund till. Och sen kom Bella och var gosig och typ
omöjliggjorde planen att gå upp ur varma sköna sängen.... ^^ Katter alltså!

Men nu är jag ju iaf uppe, jag kollar på Lyxfällan och har ätit frukost, men vet inte vad dagen erbjuder. 
Lillasyster svarar inte på sms eller på facebook så jag får väl RINGA då, och se om hon har tid för den där
kaffen vi pratade om igår. Sen måste jag ju städa lite också!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0