Lady Lovely Locks

Alltså tjena vad lockigt mitt hår är. Bild från imorse;



Badade igår kväll. Och så vaknar man med afro 2013 lixom. Alltid!  *platta platta*
Bilden ger det inte ens rättvisa, det är sååå lockigt och vågigt, och jättestort! 
Nu gäller det ju bara att vara så jävla GRYM så jag kan ha det såhär out in the open också... 
 
Someday.

 

Postat av: Caroline

Wow!! :D Du ser ut att ha mer hår än jag! Kämpa vidare, du är grymt duktig!

Svar: Tack! Är dock inte så jävla duktig just nu, de värsta ställena syns inte.. men ja det är långt och jättetjockt!! Har massor med hår även fast mycket fattas..... ^^ TACK : )
Ida

2013-01-09 @ 22:56:09
Postat av: Caroline

Du kommer att klara det :) Har du provat att hålla fingarna sysselsatta med något eller ha en gummisnodd rings handleden och snärta till dig själv varje gång du tänker på det/gör det?

Svar: Ja... faktiskt... fast det var längesedan. Kanske inte helt dumt att prova den metoden igen. Jag är mer angelägen att sluta nu, än jag var då... : )
Ida

2013-01-09 @ 23:07:53
Postat av: Carro Blomqvist

åh. du har ju jättefint hår <3

Svar: Tack ♥ Ja, fan att jag förstör mig själv såhär..... : /
Ida

2013-01-09 @ 23:11:00
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är ju jätteduktig! Rom byggdes inte på en dag :-) Och jättefint hår har du!

För några år sedan rakade jag av allt hår efter att ha totalförstört det, och hade sen peruk några månader. Jag minns hur skönt det kändes att gå utan sen, trots att jag kände mig tokful med kortkort hår... Har du liksom vant dig med peruk och stör dig inte på den?
Idag kan jag ändå sakna peruk ibland, för vilka läckra frisyrer man kan göra! Och att kunna byta från dag till dag :-D

2013-01-10 @ 07:46:47
Postat av: Patrik

Massa fint hår :) Bra gjort!

2013-01-10 @ 11:13:30
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Petra

Vi hoppas på sooner rather than later.

Svar: : ) ♥
Ida

2013-01-11 @ 20:22:04
Postat av: Frida

Ditt hår ser helt fantastiskt ut!

Svar: Tack snygging : D
Ida

2013-01-12 @ 10:57:28
Postat av: Stiffy

Woow.

Jag har nog aldrig sett dig vackrare! Du kommer klara det här! Jag tror på dig!

Svar: Men TACK snälla fina du! ♥ ♥
Ida

2013-01-13 @ 14:48:18
URL: http://eastneck.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0