Outworking.

Nyss hemkommen från årets första övning! Så skönt och roligt att träffa (nästan) alla sångfåglarna igen!
Vi hoppade direkt på vårens projekt och övade nya låtar för fullt. Halsen ba "Nej nej nej, nu blev det för
mycket!" - meeeen jag måste säga att det känns lite bättre än innan jul iaf. Och det är ju alltid något... : )

Imorgon planerar jag att komma upp tidigare, och sen ska jag träffa Hanna & Eve nere på stan.
Underbart! Saker att göra och folk att träffa! Kan inte bli bättre. Jo på lördag blir det ganska bra också,
då åker jag till Stockholm... tjoho! ♥

Undrar om jag ska käka middag idag? Igår "åt" jag bara en smoothie (en likadan som imorse) och sen
när jag gick och lade mig var jag JÄTTEHUNGRIG och magen ba knorr knorr knorr. Så det är väl lika bra.
Speciellt med tanke på att min lunch blev PYTTELITE potatismos och TVÅ skivor falukorv varav den ena
faktiskt var JÄTTETUNN! Så det var ju inte så mycket... nej... 
 
 

WE CAN WORK IT OUT! WE CAN WORK IT OOOOUT! ♪ ♫
 

Postat av: johanna

åååh jag vill också sjunga med en massa roliga människor! Måste.hitta.en.kör!!!!! haha

Svar: Du hade gillat oss ; )

Vi har öppen övning nästa vecka! Ja för att få in KILLAR då... men ändå? ; ) Hihihi.
Ida

2013-01-17 @ 23:45:00
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0