Put a pepp on it.

SÅHÄR PEPP var jag när jag kom hem från styrelsemötet ikväll! (showgruppen) Långmöte med mat & fika & allt.
Sånt är härligt!! Kan tiden gå lite fortare eller? Så vi kan hoppa på hösten -13 och våren -14 på en gång?!
Hahaha! Fast det får gärna vara sommar och sådär också... det hade varit trevligt med sånt för omväxlings
skull... Men sen, då jävlar. Är så pepp så jag kissar på mig, typ!!!

                      

Annars då? Jodå. Klockan är 00:38 och jag undrar om det bli nån sömn inatt. Det blir ju rätt omvänt när man
somnar 4, går upp 13:30, och sådär. Men jag kanse borde ta en tablett och TVINGA in mig i sömnen. Fast det
är ju inte alltid det funkar heller... Imorgon (fast idag) är det fredag och jag är ledig, sen jobbar jag lördag & söndag.
På lördag efter jobbet ska jag klämma in Bea! Vi träffas ju fan ALDRIG så det ska bli jättekul!! Fast det betyder
ju också att jag bör dra några drag med dammsugaren och sådär... helst... ^^ (Har inte så mycket disk! Hurra!)
 
 

Sträcklyssnar på Single Ladies här. Har kollat på de här gamla klippen (fast länkar bara ett) - så roliga. Hahaha.
 


Woah-oh-oh! 
Vill dansaaaa! Oiiihhh!

Fan, måste lägga mig, måste måste måste, så jag inte sover bort hela dagen imorgon!! 
 
                       


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0