Smooossschhh...

Okej sådär länge skulle jag inte sova. Jag lade mig inte ens sent. Men det blev så ändå.
Min kropp behöver verkligen sova! Hade bara en dag ledigt mellan arbetsdagarna i helgen och
de som kom efter, jag hinner lixom inte ladda om riktigt då. Så nu blev det megasovmorgon - 12:30.


Till frukost blev det en smoothie på vaniljyoghurt, äpple, banan, hallon & mango.
Wroom wroom, med härligt tjock konsistens. Och två rostmackor. Idag är det torsdag, idag börjar
showträningarna igen, och jag ser VERKLIGEN fram emot det! (att jag blivit LITE bättre i rösten hjälper 
faktiskt till!) Nu ska jag ha en nät-date med min snygging, och sen kanske hinna klämma in Laura
lite innan övningen ikväll. Det kommer bli en bra dag.


 

Postat av: Patrik

Ser gott ut :) Smoothie är nog en riktigt bra frukost...

2013-01-17 @ 14:34:42
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0