Sugar and stuff.

Har precis kommit hem efter en eftermiddag/kväll hos Hanna & c:o! Elin & Maja var nämligen där
på fika vid tvåsnåret så då knallade jag också över. Har inte träffat Elin & Maja sedan köravslutningen
och eftersom Elin ska föda bebis precis vilken dag som helst så var det ju kul att hinna ses!! ♥
De har BF imorgon men jag tror bebisen kommer på torsdag... just a feeling!

Hanna bjöd på muffins & kaffe och sen när Elin & Maja drog hemåt med Herman så stannade jag på middag.
Sen tog Hanna och jag en kvällspromenad, skönt! Nu kom jag på att jag borde gå och handla. Behöver väl inget
i matväg direkt men måste köpa Proviva!! Omnomnom. Måste ha dricka på bussen imorgon. Massa bussåkande.
Och typ nåt i sockerväg. Läs: godis. Kanske en banan...... nånting, iallafall. Dags att gå till Ica!

Tur att jag är så tät. 
Njät.



Slängde förresten in fler jul- och nyårsbilder i andra bloggen.
Jag har typ glömt ge ut nya lösenordet till den.
Den blev ju hackad... eller nåt. Så nu är jag jätteförsiktig!
Jättehemlig! Inga läsare alls, förutom typ en? MOHAHA.

Säg till om ni vill, men bli inte ledsna om ni blir utan.
Det är inte för att jag inte tycker om er. 

 

Postat av: Petra

Jaag vill läsa. Du kan väl maila till min superseriösa mejladress om jag får. Asså vadå hackad? Vad är det för fel på folk egentligen?

2013-01-06 @ 21:09:08
Postat av: Ida

Jag vill gärna! :)

2013-01-07 @ 03:00:49
URL: http://asfaltblomma.blogg.se
Postat av: Olivia

Hej :) Jag skulle vilja ha lösenordet till andra bloggen om det är okej för dig :) Har följt dig sen lunarstorm tiden och du har alltid varit en riktig förebild för mig. Dina texter på lunarstorm hjälpte mig mycket under mina tonår då jag hade en alkoholiserad pappa hemma och blev mobbad i skolan, du fick mig liksom att fly allt det där för en stund. Du är bäst!

2013-01-07 @ 17:32:58
Postat av: Frida

Jag vill gäna läsa lm jag får! Puss och gott nytt år i efterskott:)

2013-01-07 @ 18:02:57
URL: http://pavlovna.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej! Läser väldigt gärna din andra blogg!

2013-01-08 @ 13:06:27
URL: http://Kramtjejen.blogg.se
Postat av: Helen

Om jag får, så läser jag gärna den andra. Men förstår även om det blir ett nej :)

2013-01-17 @ 14:28:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0