Who? Me?

Haha, det är ju lite roligt när man hajar till varenda gång man går förbi en spegel
eftersom man har olika frisyrer hela tiden. Ena stunden mitt eget lockiga, sen korta
peruken, och som nu - långa peruken. Har flera gånger nu under kvällen blivit typ lite
överraskad varenda gång. Woah! Jaha, det var bara jag... 

Fler som har det "problemet"?
^^

 
Jag vet. Jag har samma tröja på mig som igår.
Jag luktar faktiskt gott. Lovar. 

Men har man inte ens samma frisyr så gills det inte va? 
  

Postat av: Patrik

För mig är det väl lite så när jag tittar in på din blogg "Woah! Jaha, det är Ida som är så fin".

Klart man kan ha samma tröja i två dagar, eller mer. En del har en tendens att inte smutsa ner eller få kläder att lukta så fort och då är det helt ok.

2013-01-10 @ 11:21:28
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Carro Blomqvist

hehe :P fan de där håret är sååå fint. vill ha långt hår nu!

2013-01-10 @ 13:40:55
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0