Bella-bad.

Så jävla saknad. 

 

Postat av: Antonia

Hej!

Vill först och främst skriva, i love! din blogg alltså... Undrar över ett inlägg du skrivit om ditt blodtryck, att det är högt... Har du fortfarande de och hur högt är det ungefär? Hoppas du mår bra iaf...
Blir jättetacksam för svar alltså...

Kram
Antonia...

Svar: Hej! Vad kul att du tycker det :) Hmm, jag medicinerar nu sedan ett par (?) månader tillbaka så nu är det under kontroll! Vet inte riktigt vad, har inga siffor i huvudet. Innan det var det aaalldeles för högt.. Är det något du också har? Kram kram!
Ida

2013-07-11 @ 22:26:09
Postat av: Antonia

Hej!

Jag har en vän som har samma problem. En väldigt nära vän. Förstår att du inte har siffrorna i huvudet, men minns du om de endast va övertrycket som va högt eller om de va båda trycken?

Kram...

Svar: Hej igen! Både över och under var alldeles för höga. Om du har en vän som har samma problem så hoppas jag han/hon kollar upp det så denne vet om det behöver medicineras. Lika bra att vara noggrann! Jag har gjort flera tester nu och ska ta varannan månad.
Ida

2013-07-12 @ 14:52:59
Postat av: Pieni

Stay strong, darling <3

Svar: <3
Ida

2013-07-13 @ 11:06:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0