Fredags-att-göra & inte-göra.

Jag har en del saker jag borde göra idag. Hittills har jag inte gjort någon av dem, och klockan är 14:46.
Till att börja med så sov jag till 13:20. Uppenbarligen behövde jag det. Jag är så himla trött.
Imorgon ska jag på 7-årskalas med pirat-tema! Det ska bli jättekul! Ska ut och leta rätt på present snart.
Utbudet av leksaker i den här stan är inte så stort tyvärr. Så även fast jag vet vad jag letar efter, så är det
inte säkert att jag hittar det. Tumhållning.

Jag borde städa också. Har inte haft dammsugaren framme sedan Bella fanns. Det är en vecka idag sedan
hon somnade in. Ungefär klockan 16:15. Och idag hade jag tänkt befinna mig på stan den tiden, kanske lika bra
det så jag inte sitter hemma och gråter hämningslöst. Ibland gör jag det. Jag saknar henne så otroligt mycket.

Jag borde diska också. Det har jag gjort litegrann. Men kanske mest för att det häromdagen uppstod en
helt fantastisk odör när jag råkade lyfta på en skål som stod i en annan skål, som var full med vatten.
I hate when that happens. Så då diskade jag lite. Ja, jag borde väl ta tag i det då.

För imorgon är det kalas och sen hoppas jag att min pojkvän kommer.
Han har lite saker han måste göra först, så vi får se när. Jag hoppas att han kommer
så tidigt som möjligt men BARA om han känner att han är klar med sitt. För det är bra saker! : ) 
  

Sommarfesten på söndag med showgruppen blev förresten inställd idag, eftersom helt plötsligt så
kan 20 pers inte närvara. Sånt tycker jag är mycket märkligt.... Tråkigt, jag hade sett fram emot det.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0