Grilla, mysa, göra en tavla.

Idag var det jääääääävligt svårt att komma igång, men tillslut så kom jag iallafall iväg.
Iklädd jeans, lång luvtröja, STRUMPOR. Bah! Himlen var svart och regnet öste ner men som tur var fick
jag åka bil med Suzanne & Milo. Vi åkte ner till Lina & Victoria som hade lite grillkväll nere på Munkan!
Regnet lättade så småningom och vi satt på uteplatsen under tak och hade det mysigt. Jag är glad att
jag orkade följa med ner, trots o-pepp-humör och åsk-huvudvärk. Det blev en bra kväll. : ) 
 
                          
 
Jag är trött och ska försöka sova utan piller inatt. Försökte igår också men somnade inte förrän efter kl 4
imorse, INTE så bra. Men jag var nog uppe lite för länge ändå, i mina försök till att BLI tillräckligt trött.
Sedan läste jag en massa massa kapitel i en bok. Men sen fick jag tvinga mig själv att somna. 
Har inte så jättemånga piller kvar och vet inte om jag har fler att hämta ut på apoteket, ska kolla det
imorgon. Och så måste jag ringa om nya. Ska träffa Eve så vi kan styra ihop oss lite och kolla kläder
till på lördag! Då ska vi gå med i Pride-paraden i Stockholm! TJOHOMO, lixom! : D Det ska bli jättekul,
och det ska vara skitfint väder och allt! Pepp!  

Men nu ska jag gå ur pepp-mode och in i sleep-mode. Lite varm mjölk, kanske får en kamomilltépåse
ligga och dra lite i, och läsa lite. Varva ner. Klockan är inte ens tolv så det är ju typ JÄTTETIDIGT för mig,
men tiden är också väldigt bra på att springa iväg, typ, i badrummet, och på väg till sängen... hehe...

Kolla, jag fixade äntligen en tavla av det där ursnygga presentpappret från Ikea nu, förresten! 

 
Smashingly awesome, skulle jag vilja säga.
Sen blev jag helt svullen under mitt vänstra öga.
Inte fullt lika awesome.
 
                             
 
Jaja. Lite spänning i vardagen, lixom. Det får lov att gå över till imorgon. Tack och bock.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0