Teoretikern.

TEORI:
Sömntabletten som inte funkade inatt,
KANSKE inte funkade
eftersom den låg kvar
bredvid tangentbordet imorse. 

Vad gjorde den för nytta DÄR, lixom?

Jag får med andra ord i princip skylla mig själv för att jag nästan inte sov ett jävla skit. 
Först tog det flera timmar att somna och samtidigt så grät jag kudden blöt för att jag saknar
Bella helt otroligt mycket och livet är orättvist och det är så jävla synd om mig och yada yada.
Sen drömde jag hemska mardrömmar, och så vaknade jag en massa gånger, och sen när jag
trodde att jag skulle gå upp var klockan bara 6:40. Dvs två timmar och 40 minuter innan jag
skulle upp egentligen. Hade svårt att somna om igen. Måh.

Jobbat 8 timmar (okej, minus en timmes lunch), handlat, nu är jag hemma och är trööööött!
Och det är tomt hemmaaaa! Uäh. Men än så länge inga sammanbrott. Jag är skithungrig.
Klockan 21 är det Big Bang Theory och då blir jag glaaad! Men måste fixa mat nu, det bara 
bränner i hela magen. Måste vara bättre med maten imorgon och käka lite mellis och sådär. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0