It's either me or the house! Äh...

Okej FÖRST! Ska jag börja med att gnälla lite! Bara lite.
Här kommer det: AJ AJ AJ vad jag har ont i mina ben idag, det börjar nere i fötterna och så gör det
ont upp till knät ungefär, ja i knät också för den delen, eftersom vi bara står och står och går hela 
dagarna på jobbet. Känner mig helt slut i benen, lite tantig faktiskt, och tillsammans med blodtrycks-
medicinen och ont i ryggen och allt annat skit så är jag snart en färdig pensionär! Oh yes! ^^

Japp, då var det färdiggnällt, skönt att få det ur världen. 
Just nu halvglor jag på Vänner på TV, och har precis ätit efterrätt, och inte nåt sött sliskigt skit!
(jag älskar sött sliskigt skit, jag dömer ingen) - Keso, banan och krossade naturella cashewnötter!
Omnomnom... Very very good.

 
Har återigen ignorerat diskberget som växer sig större för varje dag, men jag tänkte att JAG TAR DET SEN,
som vanligt... och det är allt sen-tagande som gör att det ser ut som det gör. Well well. Nu ska jag vara ledig
i två dagar och sen är det lördag- och söndagsjobb som gäller. På söndag kväll efter jobbet åker jag på mycket
kort men ändå efterlängtad resa till min pojkvän, måste åka hem igen redan efter ett dygn eftersom jag jobbar
på tisdag. Men jag orkar inte vänta ända till midsommar innan vi ses igen. Det blir så många många veckor
mellan gångerna nu tycker jag... 

Imorgon har vi terminsavslutning med showgruppen och det blir smörgåstårta och en massa skoj! Vi i styrelsen
kör möte på tisdag kväll men sen är även VI klara för lite sommarlov... fast jag ser så sjukt mycket fram emot
höstterminen, med allt som vi har att göra. Mmm! ♥
 
 

Tände lite ljus, bytte en glödlampa, gick loss med mobilkameran lite... i brist på annat...

 
Åh, här står min fina bok som prydnad, som jag fick av Niklas i julklapp... Grymma Marks fina målningar!
       
            
 
Lalala, nej ni tror väl inte att det är såhär "städat" och finpyntat i alla vrår? Oh nooo, här får ni lite mer realistiska
bilder så ni förstår vem som bor här... hehe...

 
Sådärja, inga falska förhoppningar här inte! 



Postat av: Herman

Mark Ryden-boken kräver jag att få låna! Min absoluta favviskonstnär! Han har gjort det coolaste skivomslaget alla kategorier. Fett!

Svar: Det här är bara EN "utställning" (the tree show) - eller vad man ska säga, men han är grym! Menar du MJ? ; ) Klart du kan få låna!
Ida

2013-06-13 @ 00:17:36
Postat av: S.

Älskar keso men har aldrig vågat prova det tillsammans med frukt - är det verkligen gott? :P

Svar: Jaaaa, supergott! Äpple och kanel till är också en favvis!
Ida

2013-06-13 @ 07:19:43
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Hanna

Det där med onda fötter och underben känns igen allt för väl. Jag löste problemet med stödstrumpor ;) funkar förvånansvärt bra. så det är ett tips. så länge man har jeans blir man inte avslöjad ;)

Svar: Vi SÄLJER ju faktiskt stödstrumpor så har tänkt tanken massor av gånger, men just igår till shortsen hade det kanske inte varit lika hett... (jo, säkert HETT...) ^^

(och tack för tipset!)
Ida

2013-06-13 @ 07:38:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0