I'm in a book, yo.

Sofia skickade ett coolt foto ur en lärobok som hon högskolepluggar i - med MIG i en uppgift!
Hahaha! Roooligt!! : ) Boken heter "Visuell retorik" av Anders Carlsson / Thomas Koppfeldt. 
Awesomeness. Jag hade INGEN ANING. 



: ) 
 

Postat av: Angelique

Åh coolt! :D Och ja, dig har man ju följt sen Lunarstorm tiden ^^

Svar: Hihi, WOHOO! : D
Ida

2013-06-09 @ 21:02:38
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Patrik

Coolt :) Jag har visst valt fel kurs som inte fick en bok med dig i... mina böcker är tråkiga.

Studentlitteratur är inte direkt billig, sen tvingar man ju på eleverna viss böcker genom att ta upp dom som obligatorisk litteratur... med andra ord så borde du få royalty på alla sålda böcker som du är medverkande i :)

2013-06-09 @ 21:38:59
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Petra

Kommer ihåg att jag var så himla avundsjuk på dina skor! : )

Svar: ÅH, de älskade skorna!! Så jävla fina! <3 Köpte dem till min student, och jag har dem faktiskt kvar... men de är så trasiga, de är bortom all räddning men har inte kunnat göra mig av med dem. Hahaha. Åh, om jag nångång hittar ett par nya...
Ida

2013-06-09 @ 22:50:06
Postat av: S.

Det var ju lite ballt :)

Svar: Skitcoolt! :D
Ida

2013-06-10 @ 08:24:54
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: -ME-

Det är en jättefin bild men jag hade blivit fullständigt BINDGALEN om jag hittat en bild på mig själv i en bok på det där sättet. Pretty much sure att det inte alls är lagligt att göra sådär. Vem har copy på bilden??

Svar: Helt ärligt hade jag aldrig ens godkänt den där bilden när den användes i annonsen för Lunar, för jag tyckte den var ful - ja, rent egoistiskt ytligt ansiktsmässigt - men vi löste det sen.. fanns andra bilder som användes också. : ) Bilden och annonsen ägs ju av Lunarstorm, sen om DE blivit tillfrågade om att vara med i boken har jag ingen aning om.. jag tyckte det var jätteroligt, men verkligen en överraskning. Eftersom det inte var Lunar som gjorde det, utan en lärobok... very weird... ^^ Och ja, det är ju inte bara bilden, det SKRIVER ju verkligen om mig.. om bilden... : P
Ida

2013-06-10 @ 15:01:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0