Midsommarafton 2013

Idag är det söndag och jag har haft en massa mys för mig, har inte alls haft tid att sitta (stå) här och 
ladda upp fantastiska bilder. Inte ett DUGG! Har haft en jättefin helg som nu tyvärr är slut, eller ja, 
jag är ju faktiskt ledig imorgon också men idag åkte min älskling hem till sig igen, då blir det alltid
lite tomt. Men då får jag ju tid för bloggen iallafall, hehe. 

I fredags började vi med picknick på Åsen tillsammans med nästan hela familjen/klanen Berg,
plus Eve/Robin/Källa, och vädret var helt fantastiskt! 


                                     

Temat för midsommarfirandet på Åsen var Barnens Rättigheter och här skrev vi under something something
från barnkonventionen... bra att jag kunde formulera mig här kände jag... men det var ju JÄTTEBRA! : ) 

            
            
 
 Hihi, samma plats som förra året! Nu måste jag ju nästan hitta den bilden bara för det.... ^^ JA, HÄR!

            
 
                               Hahaha, samma pose och allt... : P  (Midsommarafton 2012)

 
Sen på kvällen stack vi till Västerås och fortsatte firandet hemma hos Annelie, Micke, Lucas & Clara!

            
 

Sista bilden lånad från ElinåHerman, och här kommer lite lånebilder från EveåRobin! 

       



 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0