"ALLT går att sänka..."

....själv känner jag mig iallafall helt sänkt! Närå, jag mår lite bättre än igår, men idag är jag trött eftersom
jag har jobbat. Tog en sovmorgon och kom två timmar senare, för det gick bra, och jag BEHÖVDE det. 
Har inte mått bra på jobbet men har ju iallafall överlevt, så det gick väl bra ändå på nåt sätt... : ) 
En dag till, sen dags för läkarbesök. Är rädd för sjukhus men allra mest rädd är jag att de inte ska hitta 
nåt fel på mig. För jag mår ju inte bra. Egentligen borde man kanske satsa på att åka till Stockholm på
en gång, eller Uppsala, men jag har blivit rekommenderad ett ställe i Sthlm... En av mina kompisar gjorde
tester i Enköping, och de sa att inget var fel. Sen när hon gjorde tester i Stockholm visar det sig att hon har
hjärtmuskelinflammation! Och det såg de inte här hemma! Känns ju JÄTTETRYGGT. Nej. Exakt.

Är svag och ensam och saknig och kär och needy och lite allt möjligt. 
Har typ grinat åt ALLT de senaste dagarna/veckan/veckorna. 
Jag som redan grinar åt reklamfilm lixom. Nu kan jag typ börja grina om jag ser ett löv.
HURRA.
 
 
Men känner mig iallafall inte lika DEPPIG som jag gjorde häromdan. 
Inte just nu iallafall... Och det är ju alltid något... : )  


Dagens bilder:



Dora mår lite illa? Dora har blivit en zombie? HAHAHA. / @ Jobbet.


Pytteliten vitkål! Aaaaaw! Alldeles lagom till... ja, vad ska jag göra med den nu då?
Eve, hur gjorde du din goda coleslaw? : ) 
 
 
Och dagens lockiga lugg! Haha, säger ju att vi har samma frilla... HONÅJAG. 
Nej, nu ska jag laga mat. Temat verkar visst bli VITLÖK. Trevligt. 
 

Postat av: Mia - kakor, klänningar och svunna tider

Fina fina lockarna! :)
Du kan ju alltid blanda vitlöken med vitkål ;) Eller göra kåååålsoppa, gott ju! :D

Svar: Så jävla lockig! Ser ut som en clown när jag duschat... ^^Haha, så jävla mycket vitlök nu!! Ört- och vitlökskyckling plus alldeles nygjord tzatziki, och vad är det här? Lite wokgrönsaker igår som jag fräste i vitlök, ja varför inte? HAHA. Kommer svettas vitlök i en vecka.
Ida

2013-03-16 @ 21:52:34
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0