Du, efter jobbet, det fixar sig alltid!

Idag efter jobbet så lurade Bea mig till Ica Maxi! Hon var redan där och lockade med skjuts hem.
(Det är jättenära till både Ica Maxi och hem, från mitt jobb...) Först sa jag nej tack. Men sen ångrade
jag mig lite så det blev ett ja tack. Jag passade på att småhandla lite. För 197.50-. Sådärja.
Men nu kunde jag ju köpa en massa roliga grejer som jag inte hade rygg nog att bära igår! Perfect! 
T.ex. pannkaksmix (låter as-lame men det blir jättegott, åsså behöver man bara tillsätta vatten, yum yum),
och yoghurt och lite frysprylar (rösti och vitlöksbrööööd ♥) och FAKTISKT INGEN TVÅL fastän det fanns
för bra pris som luktade mumma, men jag känner att det + tvättmedel + sköljmedel är något jag kan fynda
på ÖB eller nåt, kanske på torsdag, då är jag ledig... ^^ Vänta, jag ska ju tvätta på torsdag. Då måste jag
gå upp lite tidigare och göra det INNAN, bra bra att jag kom på det nu... : ) 

                                 
                 Ett kilo gräslök? Njaeh, inte om jag inte får plocka det själv? Huvjedamej!
 

Aaaand... ja, och så står man där och ska välja vad man ska käka till middag och då kände jag att det skulle
blir jättegott med fiskbullar i hummersås och snabbmakaroner! Vilken gourmand man är alltså! Men jag måste
ju väga upp lite för min hemlagade thaimat igår... ; ) 

Men nu är det Big Bang Theory! So screw you!

                            Hellew, I am a grown-up. Lovar.
 
Och jag har på mig min nya tröja, fina fina fina, köpte likadan som lillasyster!!! För jag ääääälskar den!! : P *härmis*

 

Postat av: carro

haha så söt mössa : )

Svar: En av tre kattmössor! ;) ;)
Ida

2013-03-26 @ 21:47:38
URL: http://carroblomqvist.webblogg.se/
Postat av: Eve

Det blev så otroligt fel när jag läste det där om pannkakassmeten..."OCH INGEN TVÅL".
Å ja bah: "Tvål i pannkakor?!"

Mm...det blir så när hjärnan är full av snor.

Svar: Hahaha! : ) Njaeh.. ingen tvål i pannkakorna... än... : P
Ida

2013-03-27 @ 09:59:22
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Miranda

Pinsamt nog läste jag gräslöksglass. Men insåg ganska snabbt att här var det något som blev fel. Godkväll!

Svar: HAHA! Ja DET lät lite väl nytänkande... ^^
Ida

2013-04-03 @ 22:44:20
URL: http://ovanligflicka.blogg.se
Postat av: Kirsi

Åh så söt mössa!! Man SKA ha barnasinnet kvar. Läääänge!
Därför min sambos 23 åriga syrra hatar mig. Haha!
"du är så barnslig" som jag bl.a. fick höra. Festligt :D
Tänk om alla vore torra, bittra och allmänt skittråkiga? Nä fy. Glad och rolig ska man vara! :D

Svar: Håller helt klart med! Tack ♥
Ida

2013-04-04 @ 22:43:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0