Glömsk.

Åsså glömde jag köpa linsvätska ändå!! FAIL! Jag glömde att hämta ut p-pillrena också 
(fast det var ingen brådska, har för 4 veckor till här hemma), och Omeprazolen också.
Vilket big fail. Hahahahaha.

Och det var ju IGÅR det. Jag orkar faktiskt inte gå ner på stan idag. Ska göra tillräckligt 
mycket som det är. Så jag får ta det på nåt Apotek i Stockholm istället. Bra bra.

Hade ont i huvudet hela kvällen igår, och hela natten, och när jag vaknade vid 6, och när
jag vaknade vid halv 8. Alltså jag står inte ut med den här huvudvärken. Jag tog lite tabletter
vid halv 8 och drack en massa vatten (fast det hade jag ju gjort under hela dagen också!) så nu
håller den sig i schack... men man har lite hangover. Inte så konstigt, det var ju helt klart migränvärk
inatt. Fast utan mitt vanliga ögonflimmer... Käken och hela skallen känns fortfarande väldigt spända
och jag är rädd att värken kommer tillbaka! Har varit så flera dagar i rad nu! Idag ska jag ju åka till
min karl, så vill INTE ha mer huvudvärk. Och imorgon är det gig... : ) 

Nu blir det frukost, sen måste jag se till att hinna med ilte saker! 
Adios!
 

Postat av: Camilla ♥ Gravid

Så söt katt :)

Svar: Tack! Ja hon är bäst : D
Ida

2013-03-26 @ 11:10:04
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0