Hårt liv.

Aj aj aj, det blöder på mina händer! Det är ett hårt liv!
Samma visa varje vinter.... jag är inte gjord för det här klimatet.

Anyhow, ikväll gjorde vi allt annat än frös när vi danstränade på musikskolan.
Jag sjöng inget alls ikväll, mimade en del, det är så himla svårt att inte kunna köra fullt ut!
Har märkt att jag blivit svullen på högersidan i halsen, vad är det HÄR lixom? Har inte plats
för nåt mer krångel i halsen! Har inte TID! Har inte LUST! Har inte... råd... Har 500 spänn att
leva på den här månaden, för både mig & katten, så något läkarbesök finns det lixom inte 
utrymme för tyvärr. Får allt försöka vara tyst.

Men det tar ju inte bort det faktumet att mina stämband fortfarande är helt fucked up, att jag inte
kunnat sjunga ordentligt på snart tre år, och att det gör mig så otroligt ledsen. Det började bli bättre
efter julkonserten, men nu känns det dåligt igen. Jättedåligt. Och käken blir inte bättre, snarare sämre
på sista tiden. Fan! FAN ALLTSÅ! Jag vill sjunga!!!! : ( 


Här kommer iaf en lite gladare bild, från kvällens fikapaus;
(lånad av Mia)


Har dammat av showbloggen igen också, kika gärna in om ni är nyfikna på det som sker "bakom kulisserna"! : ) 
  
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0