I swallowed a baby.... walrus.

Hahaha. Det ser ut som att jag har en bebis i magen. Eller tre. Kanske som att jag svalt
dem hela. Med typ bearnaisesås? När jag har ätit (mat) är det helt sjukt. Magen blir typ spetsig
och står rakt ut! Det här känns inte braaa, uhuu, sluta nu kroppen. Fast det har varit så i typ
några veckor, man kanske skulle ta sig ett test? Nej, Ida, du är nog bara lite stormagad
just nu. Fasiken. Snart show, magen måste bort! Jag ska ju vara snygg! LIXOM! 

På riktigt, tänk om man skulle komma på att man var gravid. Jag skulle bli livrädd
Förut (obs, har aldrig varit gravid) har "valet" alltid varit det självklara; NEJ, jag skulle inte
vilja behålla det, jag vill inte ha något barn, jag är ett barn själv (yes, still...), and so on.
Men av någon anledning så känns det inte som att det skulle vara så enkelt längre.
Och bara DET känns ju jätteläskigt!  : P 

SNYGGT LIXOM:                      Hello trekantig putmage!
 


Ämnesbyte; Angelina Jolie är Mrs Evelyn Salt på TV just nu och hon är så jävla snygg & cool! Arghh!
Så varför står jag här och skriver? PAUS I BLOGGEN! 

*.......*



Postat av: Petra

Väntar på att en liten alien ska kika ut som i filmen. Jag har aldrig velat ha barn och nu när jag är 20+ och folk runt om skaffar barn så drömmer jag mardrömmar om att jag är gravid och för långt gången för att göra abort. : / när jag var liten ville jag ha en apa istället för barn : )

Svar: Så har jag också drömt tusen gånger! Och jag har också sagt att jag inte vill. Nu fyller jag ju 29 i år... och det känns inte lika självklart längre, att man skulle tycka att en abort var det enda alternativet. So scary. Nu äter jag ju visserligen p-piller sen urminnes tider, men det KAN ju hända nåt ändå.
Ida

2013-03-11 @ 07:46:47
Postat av: Patrik

Ser helt klart ut som att någon bor där inne...


Svar: I know!! Hahaha!
Ida

2013-03-11 @ 08:41:45
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0