Idag ska det bli bättre.

Bloggpausen sträckte sig från förra inlägget, en hel natt, och hit! Hade ju tänkt uppdatera lite senare
men så blev det visst inte. Jag kolladepå ungefär halva filmen, kan man säga. I lite spridda skurar.
Så kan kanske inte säga att jag "sett den" nu. Hmm. Så typiskt mig. När jag är ensam kan jag nästan
ALDRIG sitta still under en hel film. Eller en hel sitcom. Inte ens om det är något jag verkligen vill se!

Oh well.

Jag gick upp klockan strax-före-tio, typ, har ätit frukost och sminkat mig och lyssnar på Devin Townsend,
solen skiner och ger mig en massa energi! Och jag ska träffa lillasyster. Hoppas jag! Hör av dig! 
Och senare idag kanske det blir Bea & Nea. Awesomeness.

    
  
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0