No, but yes, but no.

Heeej! Nej vad söta ni är. NEJ käken har inte lossnat... efter att ha gått över ett halvår så är det
såhär mycket jag kan gapa numera, det är fortfarande inte så mycket som förut och det gör fortfarande
en massa ont, och lite problem med underkäken i framled och sådär... Så, tyvärr.

MEN jag fick veta lite solistgrejer till showen/konserten vi har om en månad och det var bara låtar jag
ville sjunga på, så det känns jättejättekul! Verkligen en glad nyhet som jag behövde just nu! ♥ : ) 

Men nu måste jag sova, bir knappt hemma nånting de här tre dygnen känns det som.
Och sen kanske bort över helgen? Måste kolla låtar och tonarter och sådär... hmm...
Gå upp tidigare imorgon, typ? Jag som är så TRÖTT... hihi. : ) 
(efter massa jobb och dum kropp och bjudmiddag och bebisgoooos!)


Puss & godnatt på er! 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0