Om bilder ur mitt liv, typ.

Idag sov jag länge länge länge,  gick upp ur sängen 13:45. Då hade jag iofs varit vaken en stund med Bella
på armen, och hunnit prata lite i telefon och sådär. Och sen frukost 14:10. Ibland behöver man såna dagar!
Jag har också varit iväg till redaktionen och träffat E för att titta på det färdiga bildspelet, och även läst igenom
första utkastet av tidningsreportaget. Läskigt! Men det kommer bli bra! : ) 

Hjärtklappning. ♥ ^ ^ ♥ ^ ^ ♥ ^ ^
 



Har fått hem min FOTOBOK idag också, och den blev så himla bra!!! Trots att jag gick igenom resultatet
ungefär 700 gånger innan jag skickade iväg den för tryck, så råkade jag få med en av bilderna på två olika
ställen. Men det gör ingenting! Sen var det bara ett par bilder som blev i lite sämre skick, det hade de ju varnat
för, men jag ville ha med dem ändå. Jag är så himla nöjd!!! På den HÄR sidan gjorde jag min fotobok. 

Tjuvkika;


 
Nu måste jag styra upp nån mat, sen ska jag sticka till kören om en timme cirka.
Är helt uttömd på energi, hoppas jag inte trillar ihop när vi ska dansa. Kaffe?
  

Postat av: Patrik

Fin bok :)

Svar: Åh, den är underbar ♥
Ida

2013-03-14 @ 19:58:31
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0