The Blog Neglector.

Heeeello, ja, nu har alltså min boyfriend varit i mitt casa / hans casa, och då har jag varit lite frånvarande.
Yes. Precis som vanligt. Men nu är jag här igen. Jag tog faktiskt ledigt igår - eller rättare sagt flyttade ett
arbetspass som jag får ta igen på fredag - så att vi skulle få en extradag ihop! Att fixa så vi kunde ses 2½ dag
istället för 1½, efter att inte ha setts på 3½ vecka kändes lixom som det minsta man kunde göra... och det
var ju himla bra, för igår hann vi med en massa mys, såsom att hänga hemma hos Eve, Robin & Källa och fika,
och sen gick vi på bio! Bara vi två. Vi såg en film som heter "Du gör mig galen", som låter som en komedi, men
den var inte alls vad jag förväntade mig (eftersom jag inte hade någon aning om vad det var, han bestämde), den
var mycket bättre! Och bonus: det var DANS med i filmen också! Yay! ♥ : ) Och massa massa popcorn i magen.

Nu kör vi lite bild-update!

                                            Skönt med vårsolen, tycker jag och Bella! : ) 

                                     
                             Fyndlakrits från ÖB som ska flytta och har massa rabatter.... : P 

                                      

HAHAHAHA, kolla vilken kick-ass-banan jag hittade i min väska!! Jag trodde det var en skinnhandske först när
jag kände den i väskan, sjukt mjuk!! Men den höll ihop!!! Inget kladd!!!!! Tack tack tack snälla superbananen
för att du inte gick sönder i min väska och förstörde allt som låg där!!! : D Och förlåt att jag glömde bort dig!!

I måndags blev jag förresten intervjuad till tidningen, vi lånade Hannas hus, fikade, och hon skrev och spelade in
mig när jag pratade, sen fotade vi lite, både med och UTAN peruk!! Läskigt! Alltså mer än jag visat i bloggen,
nu kommer det ju verkligen bli offentligt. Och några foton där jag visar fläckar och allt. Snacka om att verkligen
kasta sig ut! Men det är ju så som hon sa, om man inte ser det så tror man inte på det.... och folk ska få se.

Shit.
Det blir nog bra.
^^

Ska slänga in lite bilder på senaste teckningen också, men tar det i ett eget inlägg så får det rätt kategori!
 

Postat av: Patrik

Helt rätt att ta ledigt från blogg och ändra om i jobb, kärleken ska alltid gå först :)

Tuff banan :) Såg inte alls att det var en sådan förrän jag läste... Den måste ju nästan vara mumiefierad.

Svar: Såååå rolig, är så glad att den inte gick sönder!!! : D Hahahaha!
Ida

2013-03-06 @ 20:44:50
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Haha Euw vilken banan!

Svar: Hahahaha! I know!! Men den luktade inte illa och den var inte trasig, halleluja!!!
Ida

2013-03-06 @ 20:47:17
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Petra

Hatar den översättningen av filmen. Tyckte inte särskilt mycket om den heller... iaf, när sidan hade laddats hade jag scrollat ner och så såg jag inte bilden på lakritsen utan bara en text om lakrits och den svarta korven i handen. Jag ba: säljer dem lakrits i lösvikt!? Herregud, det är nog dags att sova.
P.s tjejen på bilden ovan, kick-ass! OCH, du kommer att ha samma hår som hon en dag.

Svar: HAHAHAHAHA! Lakritskorv!!! Fast banan... ehh, hur som helst, very fel : ) Hihihi!
TACK snälla snälla : ) One can only hope..... ♥
Ida

2013-03-06 @ 21:57:36
Postat av: Eve

Min bästa vän är one true braveheart! Fasiken, så stolt över dig! <3 Och jag finns ju här, hela tiden, all the time. Got your back, through good and the bad. :)

Svar: Tack fina!!! Tror vi ska ses en gång till innan det är dags, och jag ska få se allting först och godkänna. Det känns ju iaf lite tryggt :) ♥
Ida

2013-03-07 @ 13:31:28
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0