Cat in towel.

Idag fyller min bästa Bea 29 år! Hurraaaaa! ♥ Ska träffa henne & Per sedan och... fika? 

Vädret är schizo och jag är inte riktigt påklädd än. Och jag har nyss badat/duschat Bella! 
Det gick fantastiskt bra! Lite "Waaoooooooo" från hennes sida men hon stod faktiskt ganska
så still! Jag ger henne en massa pussar och kärlek under tiden så att hon ska känna sig trygg.

Nu sitter hon på en handduk och spinner högt (efter att jag kelat med henne) och äter torrfoder. Bra! : ) ♥


                          Kolla, bara en liten klo fick jag på halsen men det var efteråt! ^^

 
Bästa lillskrutten! 
 

Postat av: S.

Naaww! Hon är ju så söt så man smälter ;)

Svar: Jaaa, mitt lilla troll ♥ Hihiii.
Ida

2013-05-12 @ 18:59:47
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0