Celebration!

Många anledningar att fira idag! Wohoo! ♥
Källa fyller 1 år, Jonas & Helena gifter sig, och jag & Niklas har varit ihop i 2½ år!
Nu ska jag idag rent fysiskt bara fira själva brudparet, resten tar vi senare! 
 Kärlek åt alla!

Nu ska jag sminka mig och komma på vad jag ska ha på mig!! Det ska vara varmt men molnigt
och säkert blåsigt (då fryser jag ihjäl!) och typ regna och kanske åska? Bröllopet hålls UTOMHUS,
så ni förstår ju att man inte vill ha "fel" kläder.... : ) Ikväll när vi sjunger på festen blir det iaf lättare,
då kör vi nåt svart paljettigt showigt, det blir braaa!
 



Postat av: S.

Åh! Puss på er!

Svar: Puss puss puss : *
Ida

2013-05-18 @ 15:44:24
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0