Dagen då vindarna VÄRMDE!

Såhär snygg blev min nya tröja! Köpte på H&M's barnavdelning, och T har tryckt den på sitt jobb. Skitfint!



                                 Sådär ja, nu syns trycket även om jag har låååångt hår... : ) 
                Stora myskragen kan man ha både uppåt eller neråt, loox good either way tycker jag! 

                                      

Idag har jag tvättat och varit ute en sväng och handlat. JÄTTEVARMT idag! Jag hade shorts (med strumpbyxor
under dock!) och på vägen hem från Ica fick jag lov att ta av mig jackan och bara gå i linne!! JEBUS! : )
Jag är ju alltid så jävla frusen så det känns helt fantastiskt att kunna klä av sig lite! Mer sånt här väder, tack!  


Nya HUS & HEM-tidningen med posten idag, thank you thank you! : ) ♥
Sen ikväll blir det rodd & rep. Nu måste jag få i mig lite energi.. kaffe...? Mat kanske?
  

Postat av: S.

Det ser så himla mysigt ut! skulle vilja sitta där med dig på din balkong och babbla bort timmarna! :D

Svar: Tack! Det är en riktig mysbalkong faktiskt : D
Ida

2013-05-17 @ 22:36:46
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0