Inte sovmorgon, men solmorgon.

Igår kväll / natt när klockan var närmre 12 så kom jag på att Jävlar!, jag har ju tid hos Psyk imorgon bitti!
Klockan 9 skulle jag vara där så jag blev lite stressad när jag skulle lägga mig. Fick inte mina 8 timmar sömn,
kanske inte 7 heller men det gick bra ändå faktiskt. Att det var strålande sol och varmt imorse räddade ju upp
det nåt enormt... : ) Besöket på Psyk gick bra också, trots att jag träffade någon helt ny. Han var bra, tyvärr
skulle han sluta om två veckor så det kändes ju lite snopet. Speciellt med tanke på att min vanliga läkare nyligen
slutat så bara det kändes ju lite halvjobbigt. Och nu en ny. Och sen inte ens träffa honom igen. Krångel. 

Men men, jag tror jag fick allt gjort, som skulle göras, synd att jag fått vänta så länge på den här tiden bara för
nu blir det ÅTERIGEN stressigt med läkarintyg/sjukskrivning och allt. Every year. Lika bra att söka om nytt så fort
man fått igenom det så har de ett helt ÅR på sig att läsa papper? 


Sen hem igen, och jag hade en stund på mig att hitta på något annat innan det var dags att sticka till jobbet,
så jag bytte till bikini och slog mig ner i nya solstolen med en extra frukost och lite mineralvatten! Sooooft!



Åh vad GOD den var! ♥ Och alldeles för liten, haha. En halvtimmes sittning blev det på ett ungefär. Knappt.
Och sen jobb till 19, och hem, och nu måste jag fixa middag! Imorgon är det röd dag så vi har söndagsöppet,
jag jobbar även på fredag... trött redan.. ^^ Mjau! Men sedan är jag av med mina minustimmar! Good! 
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0