Jonas & Helenas bröllop 18/5-2013. ♥

I fredags kväll var vi i festlokalen och roddade lite. Det var varmt redan då! Lördagen skulle inte bli
ett dugg svalare... ^^


Efter att vi fått igång ljud & ljus och kört en snabb soundcheck så åkte vi hemåt, jag testade min klänning...

 
Var orolig att det skulle bli för kallt men det blev det ju INTE (!!!) kan jag tala om! Årets varmaste dag och vi
var placerade mitt i solen! De gifte sig i sin trädgård och det var sååå fint... : ) Hurraaa!

                                      

Två lånebilder från vigseln, från två olika Therese:or; 

 
Elin tog en "här-står-vi-bakom-notstället-bild";

 
Och så raskt tillbaka till mina mobilbilder då.. : ) Här är allt klart och vi ska åka till festlokalen!





God mat, god tårta, roliga lekar, och här kommer bröllopsvalsen! ♥ 



                       Elin passade också på att ta sig en svängom med brudgummen, såklart! 

                                   


Lånebild: 


Sen fotade jag inget mer, det möblerades om och blev dansgolv, och Elin & jag sjöng! Skitroligt var det!
Vi har ju verkligen två sjuuukt bra medleyn i vår repertoar som ALLTID får igång publiken. Wonderful!
Då hade vi bytt om och körde lite svart & paljett, det VANLIGA lixom. Sen hem till en kelig katt. ♥

Stort grattis Jonas & Helena och tack för att vi fick vara med och dela er stora dag!  KÄRLEK! 

 

Postat av: Eve

Men gudars sån fin klänning du hade på dig!

Svar: TACK!! : )
Ida

2013-05-20 @ 07:09:07
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: S.

Det är ju återsken "nalle" Jonas! Åh. Grattis till dem. De ser så fina ut tillsammans, så lyckliga!

Svar: Jaaa, precis! Fina Jonas! : ) Jättevackert bröllop i solen!
Ida

2013-05-20 @ 07:41:13
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0