Kvalitetsbrunch.

Gårdagens middag - rucola, gurka, tomat, morot, rostade solroskärnor, makrill i tomatsås & vitlöksbröd.
(haha, räknade just upp allt i den ordningen jag lade det på tallriken...) Det blev alltså mat tillslut! Fantastiskt! : ) 

                       

Och så hoppar vi raskt till nästa dag, utan att prata om den otroligt kassa natten nästan helt utan sömn,
och går direkt på mysfrukosten på balkongen med min älskade lilla Bella. Som fick ett eget fat skinka!
Åh, kärlek, purr purr purr. Lite så.

                                                            Finaste elefantbrickan! ♥


Jaha, då får vi väl se hur mycket jag hinner med idag då. Ner på stan, träffa Eve? Hade jag nåt mer ärende där?
Hmmm... Ikväll ska jag nog träffa Bea också, när hon nu är hemma. Måste köpa kattsand! Very important! 
 

Postat av: Åsa

Vad fin du är "au naturelle" <3

Svar: Thank you syster <3
Ida

2013-05-27 @ 15:59:54
Postat av: Petra

Har också en sådan elefantbricka. IKEA ftw!

Svar: Jaaa, hurraaa! Och glasen <3
Ida

2013-05-27 @ 16:15:48
Postat av: Patrik

Mys-Bella :)

Svar: The one and only!
Ida

2013-05-27 @ 16:29:31
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Carro

åh vilken mysfrukost : )

Svar: Verkligen! :) <3
Ida

2013-05-27 @ 23:28:48
URL: http://rosatussilago.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0