Playa del balkongen 2013, dags att starta?

Ledig fredag, solig fredag! Måste-städa-fredag.... Men det känns rätt okej! Imorgon ska jag jobba hela
dagen och sen kommer min snygga karl hit, och på söndag är det dop för Molly! Just nu vill jag bara fixa
på balkongen men det var det där med alla stora grejer som måste slängas... eller, det är väl egentligen 
bara den där mattan tror jag, man ska ju inte slänga så stora grejer i sophuset så det bästa vore väl om
man åkte till Återbruket? Borde tagit den när Bea och jag var där för ett par veckor sedan. 
 
Nu tänkte ni såhär - "Va, gjorde du inte det där häromdan?",
och jag ba - "Nääeh, men jag satte upp lite fler gardiner, duhhh..." 


Balkongsol idag!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0