Playa del balkongen - måltider & mattor!

Vinden blåser in genom det öppna fönstret och det fladdrar i de tunna vita gardinerna....
Känns inte det som en sommarvisa, eller vad? ; ) Idag har jag & älskling både ätit frukost och lunch
ute på balkongen och sen gick vi till Rusta där jag köpte de ROSA mattorna till balkongen, och sen bar vi
in alla utemöblerna i sovrummet och dammsög och grejade där ute, vilken makeover! 149:- / matta och jag
köpte två stycken, känns lite lagom sådär. Tack, min käraste babe, för hjälpen! ♥

Frukost:

 
Med nya mattorna (och lite bonustvätt på tork eftersom torktumlaren hade stängt av sig?!):


Köpte en söt liten solstol för 99:- också! 
 


Huvudlösa katten... 


Tittuuuuut! ♥ 

 

Postat av: Patrik

Blev riktigt bra med rosa mattor. Du har ju världens mysigaste och mest ombonade balkong :)

Svar: Tack, vad glad jag blir! : )
Ida

2013-05-06 @ 22:36:33
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Vad mysigt det blev! Ruskigt snygga mattor måste jag säga! ;)

Svar: Tack! : D
Ida

2013-05-07 @ 09:52:13
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0