Solig balkongfrukost.

Somnade så seeeent, och vaknade sååå många gånger inatt. Utan tablett, såklart.
Och nu känner jag ju att det var en himla tur att jag gnällde lite äver det, så jag påmindes om att
hämta ut nya sömntabletter sen när jag ska ner på stan! Phew! Visste att det var nåt mer jag skulle
göra, än att gå till FK. Hurra! : ) 

Så, jag tog lite sovmorgon då, kan man säga. Till 11:30. Fixade frukost och smorde in mig med solkräm,
satte mig i min nya rosa solstol och aaahhh... glory, frukost i solen, halleluja. (banan & honungsmelon, kaffe)



Men sen kom det lite för stora moln. Passade på att bläddra lite i nya H&M-katalogen som trillade in idag.


Schyyyysst uppslag, I like! Undrar om man skulle slå till på lite nya kuddfodral till balkongen, och de där
filtarna var ju bara huuuur fina som heeelst.... iiihhh... : ) (Och kylväskorna var ju to die for, men jag har
ju redan
 tre stycken, eller fyra, faktiskt, så jag KANSKE inte behöver fler?) 

Nope, nu ska jag ta och göra mig iordning för en promenad ner på stan, sen ska Elin & jag bröllopsrepa!
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0