Street Feet dansshow!

Jag har ont i tungan! Kan inte NÅT i mig bara slappna av, lite? Thank you? Thank you.

: )

Idag var jag & Elin och kollade på Street Feet's dansshow klockan 11. Maja skulle uppträda för första gången!
Jag grät redan i första numret. Maja var inte med just där. But my heart was! Sjukt bra, alltihop, ena stunden 
grät man för att man var stolt moster till duktig tjej, sen för att man själv saknar dansen så otroligt mycket,
sen för att en grupp treåringar var utklädda till Bumbibjörnar och var helt sjukt söta och små och fina.
Åh. Emotional overdose. ♥

Gick därifrån och var helt tagen, största elogen possible till Isabel Axnér, som är en grym person som lyckas göra
allt det här, hon är helt fantastisk! Huraaaa! Enköping is lucky to have you! Consider me a fan... ^^

Det var nästan ingen idé av mig att försöka fota med mobilkameran, sjukt kasst, den klarar lixom inte av minsta
lilla rörelse. Dans = rörelse. Så. Ja. Sen när Maja var med så ville jag inte titta genom kameran heller. (EN bild!)
På slutet körde de lite äldre eleverna ett Cats-medley och då satt jag typ så långt ut på stolen som man kunde,
och grät lite nostalgiskt, speciellt till "Macavity" - som vi körde med Ena Bugg & Swing för FEMTON ÅR sedan,
åhhh... då gick jag i åttan, haha, vad längesen det lät!! Shit. Anyhow. Jag blev så rörd, och saknar SÅ, att dansa.
Vill dansa mer. Mer. Finns det en showdansgrupp för stelopererade ex-dansare? I'M IN!

            
 
Hoppsan, där kom ett telefonsamtal i vägen, jag som skulle lägga mig runt 12 tänkte jag. Nåja.
Godnatt! 
 

Postat av: S.

Naw! Maja har blivit så stor!

2013-05-12 @ 15:00:41
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0